Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Redy stedy GO!

Kategori: Fitnesszilla

Ligger i sängen och ska strax slå igen mina blå för att ladda energi inför i morgon. Tänkte ta ett morgon spinningpass i morgon också, dock inte lika tidigt som idag!

Det här med att köra igång dagen med ett träningspass har jag glömt bort hur det piggar upp hela sinnet. Även om jag annars går upp samma tid så degar jag rätt länge på morgonen. Alltså inget som kickar igång dagen vilken resulterar i att jag är jätte trött och seg när det är eftermiddag. Så är inte fallet idag mina vänner! Känner inte av tröttheten än, fast jag gick upp 05.45. Snacka om skillnad. Ska som sagt så ihop de blå nu så kroppen är full av energi till morgonen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: