Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Negativ känsla

Kategori: Allmänt

I flera dagar har något legat och grott inom mig, som fått mina tankar att fokusera och analysera - sådär som bara jag kan tills det bakats klart en förklaring. Har inte nått mål än men snart! Är trött på människor som endast fokuserar på hur andra är och deras fel och brister men som inte kan se vad de själva gör fel eller deras brister. För det hänger inte bara på att människorna runt om en ska ändra sig för att passa in i ens liv - man måste faktiskt själv vara villig till analys och förbättring av sig själv, av ens brister.

Tydligen ligger det riktigt stort fokus på hur jag är, vad mina brister är mm. Men jag känner att någonstans får det vara nog - jag kommer aldrig kunna uppfylla andras krav på hur de vill att jag ska vara. Ni får ta mig som jag är - som jag gör med er. Annars blir det en lögn om jag ska ändra och skala av för att passa in i era mått. Så snälla lägg av!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: