Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Dålig stämning.

Kategori: Vardagsglädje

Jo jag vet att det inte varit något uppdatering på lääänge nu! Men orken, lusten har inte riktigt funnits där, är så rörigt i livet just nu. Mycket motgångar, tråkiga besked hut och dit mm. Ja, sånt som gör en mindre glad helt enkelt.

Kan bara bli bättre när man väl landat på botten, right?! Gillar egentligen inte att jag är en tänkare som jag är - visst det är på gott och ont, men skit samma!

Sen sist har tiden sprungit förbi i en jävla fart. Begriper inte vart tiden tagit vägen! Krypet har hunnit bli 7,5 mån, halva 2013 är snart förbi, jag har hunnit jobba nästan hela min första period på 5 månader mm.

Det som inte gått snabbt är det här med vikten, försöker att inte fokusera, men nu måste det hända något, mina knän tacka och bocka för två veckor sen - inte så konstigt när man lagt på sig 40 extra kg under preggotiden! Usch - men har satt upp ett mål - innan Turkiet i augusti så får försöka med det. Önska mig lycka till.

Återkommer snart igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: