Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Händelserik dag

Kategori: Allmänt

Var i väg i morse för tatto, tyvärr inte för min egen räkning. Det får vänta tills Bullen i ugnen är ute. Har en hel lång lista på att göra när det här är över ;)

Sen vart det en sväng ut till bergvik, försöker finna en bra klänning till balen, utan resultat :/ så blev hem för en vila och matlagning. Gjorde chilli con carne! Satan vad gött, med extra vitlök. Blev jävligt ledsen när jag såg att vi har en husmus som varit i rispåsen! (Är äkta thai-ris ca 10 kg) så blev inget ris idag utan bulgur igen. Jag som var SÅ sugen på ris! Aja får köpa ny säck fortast möjligt.

Just ja, sen vart det en sväng till gymmet. Var gött även om det tog emot. Men måste för min egen och Bullen i ugnens skull. Så fick jag mig en jordgubb och banan smoothie som belöning;) mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: