Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Gummibjörn

Kategori: Allmänt

Haha, är det någon mer än jag som fått låten i preems reklam på hjärnan? "Jag är en gummibjörn ..." nanananaa. Haha har den i skallen konstant. Rolig låt!

Dagen har gått i ett. Har handlat sommarkläder - som magen får plats i. Hittade även en klänning att ha på balen. Blir hur bra som helst! Hade även lite mindre flyt när jag skulle handla sushi, när beställningen väl är gjord kom jag på att de inte tar kort, kändes som man kunde köra sträckan sovandes till slut, hehe. Men sushi blev det till slut! Mycket gott!

Väl hemma igen så vart det ingen större ro, till tippen och hiva iväg allt skräp från byggarbetet. Gott och ha det gjort och samtidigt passade vi på att beställa vagnen på väg hem

Sen kan jag lova att kroppen vart trött - somnade ute på soffan. Som tur står den under taket, hade väl bränt i sönder mig annars för färg fick jag även i skuggan upptäckte jag.

Massa gjort och man är nöjd. Så nu vill jag ha besök av John Blund för och ladda energi inför ett dygn på jobbet innan en o h en halv veckas semester. Vilket hårt liv man har va?! Hehe.

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: