Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

jag-har-tråkigt-lista

Kategori: Allmänt

Är du...
Osäker: ibland
Trött: varje dag
Intressant: jo tydligen om man ser till läsarantalet här ;)
Barnslig: beror på sällskapet
Rolig: beror på sällskapet
Pratglad: beror på sällskapet
Frågvis: hela tiden!
Organiserad: ja
Hälsosam: haha njaa
Blyg: beror på sällskapet
Attraktiv: beror på humör
Lätt uttråkad: jag är lättroad
Pålitlig: ja
Filosofisk: mycket

Har du..
För många vänner: nej, de jag har är de bästa.
Färgat håret: för ofta!
Brutit några ben: nej
Några piercings: i öron, navel & bröstvårta
Egen dator: japp
Gjort bort dig rejält: ja :)
Komplex: ja vem har inte det?
Kysst någon: ett par
Tagit nakenbilder: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Varit kär: jag är kär
Dumpat någon: jo
Gjort något olagligt: ja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: