Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Mål

Kategori: Allmänt

För att orka med det tempot som är på tränigen nu måste man ha bra mål - och delmål! Första delmålet är att jag ska orka springa 5 km på en bra tid. Jag har till den 1 oktober att sätta det målet. Näste delmål är att kroppen ska bli lite tightare och lite mindre innan semester i Turkiet. Sen kommer det sättas upp nya delmål.

Men det stora målet är att tappa alla dessa kilon som jag lagt på mig under det året som inte var det bästa i mitt liv! Jag är en tröstätare så det säger en hel del. Pluset blir att kroppen kommer vara i bra form när jag väl når målet. Men att rusa Edit och tro på mirakel bara på någon månad är som att sänka drömmen på 3 sekunder. Har kommit en bra bit dessa månader som gått men har även en bra bit kvar. Så bara att kämpa på!

Både jag & M körde stenhårt idag. Blev styrka en timme och sen 45 minuter spinningpulse där vi hade nära dödenupplevelse då vi skulle ligga på 99% av maxpulsen sista minuten! Fy faan - men vi lyckades! Bara att fortsätta tänka positivt!:)

Har ni några mål i livet?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: