Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Magpirr

Kategori: Allmänt

Vet inte i vilken ordning jag ska göra allt. Vilken ände som är bäst och starta i? Vet bara jag är riktigt sprallig och har magpirr, för detta kommer bli så jävla bra när det blir iordning:). Allt känns ju underbart när man får relaxa och njuta av det man gjort:)

Börjar kännas bättre nu att ögonstenen är såld. Visst bränner de i tårkanalen om jag tänker för ingående på det, men bara och blicka vidare. Shit happens!

Håller förövrigt på att leta hotell i Göteborg, är lite ledig här framöver och skulle sitta fint med en shopping resa. Shopping piggar alltid upp. Och så kanske jag hinner med och träffa en gammal vän när jag ändå är där, bara hon inte får för sig att klämma ut ungen. Hon är ju höggravid nu och är inte långt ifrån slutdatum!

Återkommer.

2011-05-05 @ 21:26:03

Kommentarer


Kommentera inlägget här: