Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Halkar efter

Kategori: Allmänt

Skönhetsömn var tydligen något som fattades i min kropp. Har sovit sjukt mycket sen igår. Första sov stunden var emellan 14.30-19.30 (5h) sen var jag vaken och vid 01.00 beslöt jag mig för att sova igen. Hade ju tänkt komma upp vid en 7-8 i morse. Klockan ställde jag inte för inte i min vildaste fantasi fanns tanken på att jag skulle sova till 10.30. Så ytterligare 9.5 h sömn fick min kropp. Inte normalt att sova som en stock i 14.5 h. Okej att jag gillar och sova men detta var INTE ok!

Missbrukar nu kaffe för att komma igång. Har en hel del som ska hinnas med så det redan tidspressande schemat inte blir fördröjt ännu mer.

Märket efter attacken mot revbenen har försvunnit. Istället har jag fått träningsvärk bak i rumpan. Bra träning med andra ord. När spelar vi nästa gång?:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: