Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Bålsta & Uppsala

Kategori: Allmänt

Oh shit för och gå upp nu en lördag! Fast har varit ledig hela veckan så ska inte klaga. Dock mycket psykiskt det där. Lördag och söndag är smått "heliga" då det är okej att sova lite längre. Får ta en xtra lång i morgon så känns det nog bättre. :)

Häller i mig kaffe just nu, ska strax sätta på mig ett ansikte så jag kan visa mig ute, hehe. Jag är inte känd för min morgon pigghet, kommer inte försöka bli heller, så skulle ge en femma för liite mer sömn.

Fast får ta tillvara på dagen nu! Faktiskt inte ofta man får åka på kulturresor - lovar jag kommer vara yngst - men jag kommer få se Lasse Åbergs museeum och Von Linné museumet. Lite kul ändå ska det bli.

Nej, nu går bussen snart så bäst och bege sig. Är nog ingen risk den är försenad idag så här tidigt en lördags morgon:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: