Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Reflektion

Kategori: Allmänt

Efter att filofiserat ett par dagar över människors nyfikenhet - eller hur man ska benämna det.

Hur kommer det sig att man är så nyfiken på en annan människas liv - så man är och snokar, diskuterar och svallrar om personen. Nu är det fritt fram att ta åt sig för den som vill. Är inte det jag är ute efter. Är en helt vanlig reflektion. För det sker dagligen. Tanken slog mig efter att ha läst andra bloggar mm.

Har tanken slage er att allt som skrivs på en blogg, Facebook eller twitter, är rent av bara ett sätt att sätta griller i huvudet på er?!

En fasad! För hur livet ser ut på riktigt, hur man är som person, vart/hur man lever och vad man gör om dagarna kanske är tvärsemot vad ni tror?! Det kan ju exempel vara att när jag skriver att jag jobbar, kanske min dag ser ut så att jag sover.

Man ska ta det men en nypa salt! För ni vet inte vad som är sant eller inte! Så sitt inte och tro att ni känner eller vet allt om en människa som ni enbart läser om!

Var försiktiga med att kommentera vad ni ser, hör eller läser gott folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: