Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Last Year

Kategori: Allmänt

Förra året kom 3 tillfällen då jag fick fly landet för varmare klimat. I år står det fler resor på listan - gick igenom de bilder som togs på resorna.
Dock fattas ett minneskort och det innehåller första resan till Egytpten.. Även framkallningen av undervattenskameran jag hade med på snorklingen på Giftun Island är på vift, de kommer säkert fram när kartongerna packas upp =)


Lindos - Rhodos - Grekland
Hit gick första resan.

En månad senare hamnade jag i Egypten - Hurghada (stavas?) och det är de minneskortet som är på vift. kom även på att det innehåller de flesta bilderna från Grekland också!


El Gouna - Egypten - Afrika
3 månader efter första besöket så hamnade jag här.
Och det ska tilläggas att denna resan var sjukt rolig - massa öl & rosé, flörtande vakter, aftersun, vattenpipa som stiger upp i huvudet ;) OCH mycket mycket mer.
Skrattar när jag kollar fyllerkorten på oss snyggingar!

Årets resor som är bokade och betalda är London & Turkiet (Norge, om det räknas?!). Det ryktas även om att vi ska iväg på en resa till. men det låter vi vara tills allt är kirrat och klart. Längtar tills det bär iväg!

Sjukt tacksam över att chansen hamnat i min famn och jag har fått lyckan att ta mig i väg på dessa resorna. Var ju även till Spanien nu i mars detta året. Och snart kanske drömmen om att bo i utlandet infrias, för det är något jag vill ha gjort innan jag tryggar min framtid!

Ta er ut i vida världen om det så bara skulle vara ner till Danmark eller Tyskland som exempel. Ger så mycket och man lkär känna sjukt mycket folk! Fick runt 11 nya bekanta efter resan till Spanien och det är alltid kul och få nya tips om vart man ska åka och vad man ska se!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: