Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

I'm soo great!

Kategori: Allmänt

Får massa gulliga sms som höjer humöret en hel del! Nästan så man blir kär;) vet inte när känslorna kändes så här senast - men bra känns det i alla fall och tur är väll det! Haha.

Rastlös är nog ett ord som passar in på mig när klockan tickat iväg och kroppen inte riktigt förstår att det är natt och det är DÅ den ska sova - inte på dagen! Gjorde en internet beställning på lite kurer till håret, väldigt behövligt då frisören paja mitt hår. Shit happens och nu gäller det att vårda det väl så det växer ut igen. Tror dock inte det kommer hinna växa långt innan semestern trångt nog. Man ska ha långt hår på sommaren! :)

Ganska irriterad på att inga av mina mms-inlägg har dykt upp än! Och det går inte att ladda upp bilder från iphone till blogg.se heller. Utan då måste iphonens bilder läggas in på datorn och SEN laddas upp. Jag gillar min iphone det gör jag! Men det ska vara en smartphone av den anledningen att man ska kunna göra ALLT med den. Men inte det jag vill när mms uteblir på bloggen. För orka sätta sig vid en dator när jag kan logga in direkt i iphonen och sitta vart, när och hur jag vill när det är dags att göra ett inlägg. Och bilderna gör ju en hel del - de förklarar ju bättre än en massa text! Som nu ... Hmm undrar hur bilden för ilandsproblemet skulle se ut ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: