Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Året 2011

Kategori: Allmänt

Snart kliver vi in i år 2012! Vart tog år 2011 vägen?!

Året 2011 står för både sorg och lycka för mig. Året började inget vidare men däremot slutar det lyckligt. Snipp snapp slut så var sagan slut och de levde lyckliga i alla sina dar! :) För ett år sen fanns det inte i min värld att man kunde känna sån här lycka som idag infinner sig i mitt liv! På små rosa lyckorus moln studsar jag vidare från 2011 till 2012!

Även om året stått för sorg på många olika vis, så som att man sagt farväl till nära och kära, motgångar som ska tacklas på sina sätt så är jag förbannat LYCKLIG att mitt <3 funnits där för mig. Min klippa i alla lägen!

Hoppas att ert 2011 slutar i lycka överlägset mot motgångarna! Tack för 2011 så syns vi nästa år! Puss

GOTT NYTT ÅR!

(Antar att de flesta mår så här i morgon;))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: