Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Njutning

Kategori: Allmänt

Gick riktigt bra på gymmet förut, grymt nöjd med att kroppen inte tappat alls mycket på 4 veckor. Bara kondisen som försämras, men bara lite så det är helt okej! Fan blev hur taggad som helst av att komma iväg. Mer träning till mig;) Sen har SATS medlemskväll nu på torsdag, då får man ta med en vän, så ska ta med M. Har försökt nu ett bra tag så nu borde de gå vägen :)

Ibland kan jag inte göra annat än att skratta åt mig själv;
Jag: medlemskväll på torsdag, ska du med?
M: Visst! Vilken tid?
Jag: Ömhm. Haha jag vet inte.
Säger ju sig själv att man borde ta reda på tid när man bjuder med någon på roligheter ;)

Nej nu ska här njutas av det underbara vädret. Man hade ju tur och lyx att jobba natten tills idag så man får steka lite fläsk i det härliga vädret! Sommar igen?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: