Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Memorys

Kategori: Allmänt

Minnet av första gången vi sågs sitter etsat på min hornhinna. Tanken på vårat första möte får den där känslan som rann genom kroppen och alla lukter att komma tillbaka - det känns som det var igår. Just för att minnet är så starkt.
Minns du vårat första möte?
Minnet jag har, ur mitt perspektiv, är att jag snubblar runt hörnet in i vardagsrummet där du sitter i soffan och kalasar med en öl i handen. Jag minns tydligt hur våra blickar möts och vilken energi som flödar oss emellan. Shit! Förstår du hur min kropp kändes just där och då? Samma känsla kommer som ett brev på posten när minnes bilderna rullar på.
Minns du något annat speciellt?
Vissa saker fastnar mer än andra av olika saker. Ett av de starkaste minnena är när vi skulle se till katten och dina föräldrars hus. Vi hade nyss kommit dit och vi sitter och pratar om något - minns inte vad - men minnet av hur du kysser mig och lägger handen bakom min nacke i samma veva. Den kyssen - bara tanken av den kyssen får min kropp att pulsera! Fan vad sexigt det var där och då!

Jag är så himla glad över att få ha dessa minnen med dig & att du kommer alltid finnas där inne i mitt <3 !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: