Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Go For it!

Kategori: Allmänt

Helt slut med träningsvärk i armar& MAGE! Har aldrig hänt förut. Hur mycket jag än har tränat magen så har träningsvärken inte funnits där dagen efter. Men nu gör den det. Så det betyder att den ena armövningen (som tränar magen som bonus) är värd att satsa på. Sånt här gör en bara super taggad så man vill ha mer.

Syrran och jag sprang runt på stan ett tag. Köpte nya löpartights och ny löpartröja. Är ju på väg att bli höst och så behövs det när det är dags att springa loppet i oktober!

En bra sak som jag upptäckt är; glöm bort att du äger saker. Då blir de som nya när du väl finner dem och behöver just den saken! Så var det nyss; behövde hantlar - då tändes ljuset och jag kom på att jag har dem redan. Så där sparade jag många kronor! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: