Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Lyckorus

Kategori:

Jag har aldrig sett mig själv som en "mamma", men nu står vi här idag och det är just det jag är. Helt konstigt att tänka att jag har en ny roll i livet. Man anpassar sig alltid tid situationen i livet och så kommer det bli denna gången också.

Har under hela preggo tiden haft svårt att förstå att det funnits en lite människa i mig - varav vi kallat det krypet. Inte riktigt heller förstått hur jag skulle knyta an till denna där i magen. Men ni som har barn vet att de faller sig naturligt när de väl kommer. Även om det för mig tog ett dygn innan pusselbitarna för miraklet trilla på plats.

Så jäkla härligt att vårat kryp är här. Världens vackraste - dock funderar vi på vem hon ärvt håret utav då M är utan och jag är tunnhårig. Haha. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: