Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

I min egna lilla bubbla

Kategori: Allmänt

Okej, ja visst har man förstått att när man skaffar barn så tar de upp hela ens tid, men att verkligen känna sig så slut i skallen som jag gör efter dessa tre månaderna, är inte klokt! Igår är det exakt tre månader sen hon kom, vårat kryp. Inte en sekund ångrar jag det, men det här med skrikande kolik liknande är inte ens att prata om. Och vi hoppas på att det vänder nu, som alla säger, vid den magiska gränsen - tre månader. Vi är ju där i morgon, om 45 minuter! Okej, jag vet att det inte sker som att vända på en hand - men jag önskar innerligt!
 
Borde sova nu, men leker med nya leksaken - Macbook Pro. Förstår inte rikigt hur allt fungerar - men snart så! Kul att kunna skriva ordentlig igen, blogg.se appen sluta fungera på telefonen för länge sen.
 
Okej, nu måste jag komma i säng, ska träffa chefen i morgon - ska börja jobba!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: