Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Tränings ångest

Kategori: Fitnesszilla

Kom inte iväg idag då sömnen var viktigare för kroppen tydligen. Har lite halvt ångest över att jag inte kommit iväg på ett tag. Blir väl så när det är viktigare saker som kommer i mellan. Men känns ändå inte okej att jag inte kan priotiera gymmet på samma sätt längre. Förut kunde jag ändå ta mig tid en gång om dagen utan problem.

Hur ska man hitta tillbaka till att lära sig prioritera rätt?

Får hoppas att ett under sker snart och jag lyckas ta mig i kragen och utför lite mirakel med mig själv! För det här är inte min kropp, den representerar inte den jag är. Och jag hoppas innerligt att kroppen finnes tillbaka och synkar sig med min själ.

Sen underlättar det en hel del tror jag om man umgås med människor som har samma intressen. Och det finns de människor i mitt liv som inspirerar mig, de som verkligen har "go-andan" i sig! Och er gillar jag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: