Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

72 days to go ...

Kategori: Fitnesszilla

Jävlar vad jag har slitit idag! Fy skam om man inte är stolt!

Började dagen med att träffa instuktören, behövde en uppdatering/förändring av mitt styrkeschema. Sagt och gjort! Sen började slitet på allvar, tog 2 timmar och en hel hink med svett innan jag nöjde mig.

Valde att köra intervall på löpbandet i 30 min som avslutning. Vart så klart dyngsur efter det. Men kändes otroligt befriande efteråt. All stress och många tankar sprang jag ifrån under den tiden :)

Dagens PLUS:
Att motivationen är kvar

Dagens MINUS;
Att stretching är förbjuden

Nu är det bara en promenad kvar. Spara på den lite, snabeldraken och tvätten kallar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: