Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Tränings freak?!

Kategori: Fitnesszilla

Tror seriöst min syster är trött på allt tjat. Rätt åt henne. Hon är ju lat! Eller åtminstonde bortförklaringarnas okrönte drottning, haha. Får se om övertalningsförmåganlyckades denna gången. Inte lyckats på de senaste 2 månaderna.

Ska inta min plats på gymmet i morgon direkt jag kommer härifrån, inte varit iväg på 10 dagar nu och det påverkar en hel del. Trisst när man jobbar som man gör att periodvis blir träningen lidande. Tur att det är säsong så man kan ha utomhus träning. Men ändå, känns som man bygger/förbränner mer på gymmet - grupp-pass som styrkepass, än vad man gör på en löprunda. Mitt humör påverkas väldigt mycket också. Tar det för många dagar mellan varven känns det olustigt i hela kroppen. Svårt att förklara. Eller förklarar så här; har man ett beroende så är det svårt att vara utan det. U got it?

Fann jordgubbar som jag ska frossa i.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: