Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Överraskningar

Kategori: Allmänt

Visa sig att det kom en kille som gör mig varm i hjärtat och hade myskväll med mig. Mycket uppskattat! Det säger sig själv va? :) Sen blir det sängsällskap nu i natt igen, och det är så sällan så man känner sig som en förväntansfull tjej på julafton. Så tack och bock för detta väder. ;)

Gör sista passet i morgon, sen blir det några dagars ledighet. Då ska jag hålla mig sysselsatt utanför hemmet. Kommer tydligen gubbar hit och ska renovera iordnig så hemmet blir i bättre skick. (Har faktiskt satt ett datum för när flytten ska ske!) Ska bli skönt med denna ledighet. Att rensa tankarna, få umgås med människor utanför jobbet. Ja, en bra känsla helt enkelt.

Nu packa och förbereda så det är klart inför tisdag, då får någon besök av mig ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: