Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Mina ord

Kategori: Allmänt

Nu kommer säkert detta tas som att jag är helt hjärtlös och inte har någon empati What so ever. Men då har ni fel. Tycker bara inte man ska behöva uppdatera sin fb status, eller blogga om denna händelsen. Eller jo men inte behöver man väll påpeka att tankarna går till Norge och alla berörda. För det borde vara så s j ä l v k l a r t att ens tankar går dit. Det blir så mättande. Går man in på fb som exempel så har varannan, var tredje uppdaterat sina profilbilder och skrivit på sin status att de tänker på alla berörda. Jätte fint. Men ja, ni fattar vad jag menar.

Har inte riktigt heller tagit till mig det som hänt. Såg nyheterna nu och då satt jag där med tårarna i ögonen. Just därför har jag valt att lägga locket på - jag är för blödig. Klarar inte av det. Fy! Sen står döden runt hörnet i min närhet så för mig finns det något viktigare och mer skrämmande på nära håll. Och då är såna här händelser inte i ens fokus. Och det är fullt normalt. Men självklart att allt som pågår är hemskt.

Nu är det bara att blicka frammåt. Hoppas att döden håller sig borta ett tag till! (Jätte svårt att förklara vad som sker - vissa saker vill man utelämna av olika anledningar.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: