Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

M å n d a g - 4 juli

Kategori: Allmänt

Börjar bli som en människa igen efter lördagens bravader. Men födelsedagsbarnet har mått sämre tydligen, hehe och det var ju det som var meningen. Han mådde tydligen inte ens lite bra igår:P

Är sugen på att träna - på spinning däremot. Har taggat mig själv hela helgen för passet nu i eftermiddag. Men vilken miss. Trodde det startade 16.30 inte 17.30, så det betyder att jag inte hinner för då ska jag få hjälp att hämta hem nya soffbordet - som väger minst 20 kg - inget man bara tar och går. Tror det till och med väger mera hur som så kommer det hjälp till undansättning. Och min träning blir lidande, men får ta en löprunda sen och hoppas på att jag slår lite rekord.

Lär inte ske så mycket annat idag. Städa iordning här hemma, tvätt och diverse tråkigheter ska väll göras.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: