Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Liggande position

Kategori: Allmänt

Vilken dag! Blev en hel del stekande av fläsket. En fika/shopping/mat med F som jag inte sett på år och dar. Kul att det sammanfaller ibland att man lyckas ses! Hitta många godsaker på rean. 2 par skor, shorts, tröja mm. Mycket nöjd speciellt när det blir billigt:)

Dagens irritations moment idag blev att bussen var sen så jag hade inte kommit i tid till spinning 45 minuter som jag såg fram emot! När man för en gång skull är duktig och åker kolletivt så kan det väl ändå klaffa så det flyter på. Men nej! Så smälter maten - grillat på menyn idag - för att ta en löprunda. Har märkt att jag inte får den samma träningsvärk som i början när jag tog upp det här med löpningen. Jippie, betyder väll att benen tränat fram muskler så de orkar mera. Jippi jippi.

Blir en tidig kväll. Ska infinna mig på Karlstad CSK klockan 07.00 i morgon. Åh jag vill inte! Får hoppas allt går bra! Det är nog bäst jag lägger mig nu, haha, är ju tröttast på hela jorden på morgonen ju! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: