Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Hemma

Kategori: Allmänt

Åh mina ben gör så ont. Och jag begriper inte varför! Har haft en jätte bra dag. Fick mycket uträttat - hittat vitrinskåp, nya muggar, en snygg kavaj, ett par skor, ännu ett träningslinne. Så tack AS för en trevlig dag på stan! Var ju även till frissan och fick håret klippt och färgat - super nöjd om vi säger så ;)
Fick ett samtal från M som ville ha sällskap för att inhandla lite saker som behövdes till något bygge. Så det fick det bli - bjuden på middag blev man även. Haha. Men nu ligger jag äntligen hemma i soffan, ska ta en liten vila, sen plocka det sista, för ska jag bege mig härifrån ett tag. Ska renoveras för fulla muggar! Kul med resultatet sen :)

Hoppas ni haft en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: