Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Gilla vs. Gilla Inte

Kategori: Allmänt

Gilla;
Att resultatet på löpningen var 7 sekunder bättre än i måndags, att de blev öl till maten, att solen glimta fram några sekunder och värmde mitt ansikte, att lyckan finns hos mig, att det ska drickas vin, mina fina vänner, mitt jobb, han speciella killen, att det närmar sig London resan, att det närmar sig Turkiet resan, att jag är bäst;)

Gillar INTE

Att det är kvavt, orättvisa, krig, att det år flera dagar kvar tills vi åker ut ur landet, nyfikna människor, skvallerbyttor, att jag inte har sovmorgon, att det är flera dagar till semestern.

Listan på båda sidor kan göras oändligt långa. Ska göra mig snygg, ska på vin kväll hos AS snart! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: