Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Prosit!

Kategori: Allmänt

4:e gången jag nyser idag. Snuva på gång?! Hoppas inte!
Undrar starkt vart denna dagen tog vägen. Var på stan och hade en dejt med M. Det var kul, shoppa nya byxor - ett par jeans rättare sagt. Kan var skönt och ha ett par som INTE klämmer åt så man känner sig som en obekväm elefant i ett litet rum! Väl hemma igen blev det lite stekt fläsk, hehe jag solade alltså! Sen har det gått i ett. Började storstäda "kontoret" - lite omöblering med, till det bättre så klart. Sen fortsatte jag i matrummet där de nya tavlorna äntligen kom upp! När jag ändå var igång blev det en hylla i hallen och lite nytt "pynt" i vardagsrummet :)

De nya tavlorna;


Hallen;

(Större hall önskas)

Vardagsummet med nya ljus bl.a.;


Gillar hur det det ser ut nu. Är alltid roligt att förnya lite! Usch sova kan behövas, tänkte försöka hinna med träning innan frisören ska sätta saxen i mitt hår i morgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: