Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

No color on my fingers

Kategori: Allmänt

Äntligen ryggläge. Känns så gott att åskan faktisk höll sig på en bra distans! Gillar verkligen inte åskan som nog framgått ganska tydligt i tidigare inlägg. :)
Tycker det var gulligt av den person som tog sig tid att ringa för att se hur och OM jag överlevde vädret - tur du finns och vet hur man får sig att känna sig speciell - tror inte du ringer till vem som bara sådär för att kolla :)

Det är svårt att avslöja sina rädslor - man blottar en del av sig själv. Men ni ska veta vilken respekt jag har för oväder! Man är som en liiiiten fis i rymden för man kan verkligen inte kontrollera ett oväder. Och en sak som verkar funka för att lugna mina nerviga nerver är att tänka "inget jag kan göra om åskan slår ner och jag dör - shit happens" och det är ju sant! Komiskt ändå att det är såna tankar som lugnar.

Nog om mitt pladder nu blir det att beundra mina ny manikyrerade naglar. Skulle ha doppat fingertopparna i någon sommrig färg men slutade med att jag gjorde en fransk manikyr på egen hand - och resultatet blev över förväntan. Wiooo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: