Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Dagligen

Kategori: Allmänt

Varje dag tror jag att jag har MASSOR av tid, men i slutet av dagen inser jag hur LITE tid det egentligen är på en dag! Lägger upp i tankarna en strategi för att hinna både det ena och tredje, men det funkar ändå inte. Så jag är lycklig för det som hinna med på en dag. "Man får vara glad för det lilla"!

Något som verkligen suger i mig är att få skriva - knappra på tangenterna för att få ur det som snurrar i huvudet. Men det funkar inte på samma sätt som förut, har jag tid att sätta mig i lugn och ro så blir det oftast flera inlägg på raken. Detta för att ni inte ska tröttna, vem orkar läsa en hel uppsats? Inläggen blir såpass långa om jag inte delar upp dem.

Jag har en plan! En plan som är att minst ett inlägg per dag, just för att få undan lite som snurrar i huvudet och för att slippa uppsatser eller flera inlägg. Vad tror ni?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gör bra!

    2013-01-29 | 18:48:38

Kommentera inlägget här: