Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Besvikelse

Kategori: Allmänt

Jo vi lever allt än, dock fullt upp så inget av det som är planerar hinns med. Hoppas att det vänder snart. Turen har inte varit med mig på sistone heller, ni som har mig på instagram vet vad jag lyckats med! Subconsciously heter jag på instagram ifall någon missat det.

Ska strax krypa i säng, är helt väck i kolan efter att ha suttit på kontoret hela förmiddagen och gått igenom pärmar, papper och rutiner. Förhoppningsvis stannar något av informationen kvar i skallen, man blir helt slut i huvudet efter för många timmar.

I morgon sker inte många knop. Kanske ska passa på att rensa lite i krypets garderob och även i min. Mina auktioner på tradera har ju funkat fint, 6 av 10 par skor är hittills sålda. Hur bra är inte det!? Morgondagen ska hur som försöka användas till något vettigt nu när vi inte ska till syrran med julklappar då de blivit sjuka.

Jag hoppas allt är bra med er också, nu ger jag upp för dagen - sängen lockar för mycket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: