Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Mindre än 12 timmar

Kategori: Allmänt

Uh, hur ska allt hinnas med innan läggdags? Haha. Jag är nog värld sämst på planering idag. Hann iallafall plocka fram pass, kamera och väska förut. Så länge jag har pengarna och passet klarar jag mig fint fint :)

Vart en körig dag idag. Men ändå mysig. Blev ju lunch i solen ute på skutberget. Med efterätt idag igen, glass i solen kan man aldrig få nog av!;)

Nu blir det att försöka packa och göra det som måste göras innan jag måste sova. Behöver all sömn jag kan få. Ingen större lust att vara zombie när klockan ringer 05.00 till möran. Har en deadline att hinna duscha, snygga till mig, hämta <3 och sen iväg till arbetskompisen där jag ska vara kl 06.00. Wiiiiiooooo!

Hoppas ni har en underbar fortsatt kväll i solen! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: