Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Vårdag

Kategori: Allmänt

En härlig dag att vakna upp till, solen skiner ju och det gör ju alla sinnen pigga och glada. Behövde en rejäl sovmorgon efter gårdagen så känner mig utvilad och på topp idag!

Var en fullspäckad dag igår. Först var det besök på VC för provtagning och information, sen lunch följt av fika på stan och efter det bio; Mästerkatten. I 3D men tyckte det var suddigt - var inte alls så bra som jag trodde det skulle vara. Men man kan inte få allt.

Var alltså ute på uppdrag från klockan 09.00-19.00 igår. Öga gick i kors när jag anlände hemma. Men passa på att plugga två kapitel i boken innan de blå slöts och jag somnade som en stock!

Planerna idag är inte många. Ska ta och göra en kopp te och sätta mig ute i solen och bara må!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: