Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Full rulle

Kategori: Allmänt

Mycket som sker just nu. Allt är påskrivet och klart. Försäljningen är klar så efter sommaren är det andra bullar som gäller - spännande!

Häller även på och pluggar skallen av mig - gjorde 5 delpeov igår och hade Max 4 fel på en del av dem - bra gjort. Även på de slutprov man får öva på hade jag ALLA rätt så att jag failar på det är ingen stor risk. Lite sunt förnuft kommer man långt på - öga igenom boken en gång innan testen!

Nä nu ska jag sluta tjöta om det. Ska strax sluta lata mig - ligger i soffan - och ska åka och jobba. Sista passet på en vecka - har ju massa plugg nästa veckan som måste göras. Så tack för att vi har önskeschema så man kan göra mer än bara arbeta :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: