Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Värdefull

Kategori: Allmänt

Hej smultron. Hoppas ni har det bäst!

Själv så jobbar jag som en idiot i vanlig ordning. Men efter slit kommer belöning. Det betyder att det blir ledig tid framöver :))

Tog mig i kragen och kom iväg till gymmet - härligt efter 4 månaders uppehåll!! Det märktes jätte tydligt, kondisen var inte så bra och hela kroppen var ett sladder paket - var ju bra tight innan jag gav mig. Aja, får hoppas att det går undan nu. Har liksom inget annat val känns det som. Ska boka in en PT här i dagarna så jag uppnår mina mål och får den hjälp som behövs framöver. För inte fan ska jag se ut som en knubbis i sommar inte!

Snygg, sexig och förlovad är de nya ledorden för i sommar.

Och ja ni läste rätt - förlovad sen ett tag tillbaka. Bara inte haft lust att dela med mig förrän nu.

Ska göra "roligare" saker nu - som att laga mat & ta tvätten!

Puss

(Ni kan gott ignorera min skrynkliga han efter all handsprit de får per dag, haha)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: