Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Tillsvidare Anställd

Kategori: Allmänt

Ja nu ÄNTLIGEN är det färdigt med att jobba skit tider i ut och skur. Var klar redan i november men idag gör jag mitt första arbetspass på det jobb som numer är min fasta punkt. Inge mer flackande hit än dit. Gött!! Känns så UNDERBART efter 4,5 års slit!

Hur är det med er då smultron? Bra hoppas jag!

Åh vet ni vad?! Senaste månaderna har varit så jäkla bra - hann reflektera över detta häromdagen. Och slutsatsen var och ÄR att jag inte känt mig så här lycklig på länge och att jag MÅR BRA! Vilket lyckorus att få känna så! Vet ni vad jag menar för känsla, har ni haft så någon gång?

Nu blir det att fila på nyårslöften för 2012 en stund - ni kommer få ta del utav dem snart! Sen blir det att sova! KRAM!

(Bild från Lpndon-resan aug-11)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: