Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Planerar resor

Kategori: Allmänt

Åh vad kroppen behöver en semester. Trodde att det skulle bli lugnare med jobb nu efter årsskiftet. Men icke - personalen är sjuka/på semester plus att de boende är sjukare än inne så man behövs mer. Men det kommer en tid då jag får mer ledigt. Och då blir det semester.

Vet att Paris i april/maj är bestämt. Även en resa i början av september är också bestäm - om inget oväntat sker. Men med mitt tålamod skulle jag vilja dra nästa vecka redan. Men då är de längre flygsträckor som gäller - ingen större lust att spendera halva veckan i luften. Så funderar på att ta Grekland i slutet av maj/början av juni. Det är knappt 3 timmars flygtid och det passar mig utmärkt :) Får hoppas att jag kan ragga med mig någon - kärleken kan inte ta ledigt från jobbet tråkigt nog. Men kan bli gött och få sakna honom lite också ;)

Nej fy - nu måste jag försöka styra in mig själv i duschen


Kommentarer


Kommentera inlägget här: