Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Måndag 9 Januari

Kategori: Allmänt

Hej alla.
Har ni en bra start på veckan?

Själv hade jag svårt att komma till ro i går/natt så det blev inte många timmars sömn. Och strax ska jag förbereda allt för morgondagen. Jobbar inatt och hade tänkt åka direkt till gymmet för ett pass. Är dags att ta sig i kragen även om jobbet tar stor del av mitt liv just nu. Förut jobbade jag 100% och hann knappt med något annat än att sova och äta mellan passen. Nu är jag uppe i strax över 120% och har egentligen inte alls tid för något. Men för välmående är det lika bra att tvinga in ett pass på gymmet här och där än inget alls. Inte så att man förlorar på det.

Vad tycker ni om kylan & snön som slagit till då?
Själv är jag inte så imponerad - varför ens få snö och kyla när vi klarat oss så länge. Kunde ju varit utan helt, snart är ju våren här ändå.

Nu får det bli att ta sig i kragen - måste åka till skoaffären också innan jag börjar. Köpte nya stövlar men flärpen man håller i när man drar upp dragkedjan lossnade när jag skulle använda dem första gången.

Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: