Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Löneförhandling

Kategori: Allmänt

Låter coolare med förhandling än samtal ;)

Fy vilket väder! Håret kommer ju våga sig - jag som vadd planer på att ha spiiiik rakt. Haha.

Ska som sagt iväg och se till att höja min lön - det märks om jag säger vad jag tycker eller om jag inser att det är bäst och vara tyst. Min starka sida är inte att hålla låda om orättvisa saker - fri mening och rak kommunikation är vad jag brukar köra på. Men jag inser även att det inte funkar i alla lägen. Bara i ca 87% av fallen är det okej att uttrycka sin åsikt utan att det finns någon tölp som tar åt sig personligen. (Antagligen för det Som sägs ligger så nära dem själv att det ger dem obehag. Människor är så rädda för sanningen!)

Hör sen! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: