Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Önskemål

Kategori: Allmänt

Har ni haft en bra dag?
Själv sov jag bort i princip hela dagen. Gick upp strax efter 19.00 och då var det bara att stoppa i sig mat, fixa de som skulle med på jobb och sen dra. Så nu sitter jag här på jobbet och vill hem. Haha. Nej men arbetsförhållandet är inte det bästa för ryggen och än har vi inte fått en bättre fotölj att sitta i. Önska får man, sen att det blir av är en annan sak.

Ska inte vara pessmistisk nu, är tacksam över att jag har ett jobb, en inkomst. Skulle dö om jag inte fick jobba. Gå hemma dag in och dag ut skulle göra mig knäpp. Klara ju knappt av att vara ledig 3 dagar på raken. Haha. :) Känner ni igen er, någon som är lika dan?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: