Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Träning

Kategori: Allmänt

Nu är det dags att ta tag i träningen igen. Har inte varit iväg på 2 månader pga jobb, så De få dagar jag varit ledig har gått till att återhämta kroppen från stress.

Har planerat december ut hur träningen ska se ut. För nu har jag mina tider jag kan jobba utan att det blir varje dag. Känns skönt och veta att det innebär mer rutin i livet.

Har också satt som mål att träna max 2-3 ggr i veckan. För jag måste ha ett liv också inte bara jobb och träna som det var innan jag sluta träna. Då snittade jag på 4-5 ggr i veckan. Inte mig emot. Men måste vårda mina relationer till mina nära och kära. Så det blir mer prioritering på det nu.

Man ska ha något att se fram emot - så nu längtar jag tills denna veckan börjar! (är bara några få timmar kvar)

Så här ser upplägget ut för denna månaden;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: