Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Veckans träning

Kategori: Fitnesszilla

Veckan som varit har gått bra. Dock de senaste 3 varit vilodagar - idag var inte planerat men haft en urusel dag så blä. Har suttit och lagt upp kommande veckas träning. Tror att det kommer gå bättre denna vecka. Måste peppa mig själv - är ju inte länge kvar tills vi drar till LONDON och kort därefter fyller jag år. Sen efter det bär det av igen. Och man vill ju inte se ut som en blobb. Kolla på kort från SPANIEN, när jag var där i mars. Det är inte OK att vara så fet som jag är nu! Inge illa menat mot någon - alla är fina precis som de är. Men det här är INTE min kropp. Förstår inte hur jag lyckas vara så destruktiv så jag lät det fortsätta så resultatet blev en blobb!

Jag är otroligt glad & lycklig över att livet är helt annorlunda idag och att allt lägger sig på rätt köl. För det behövs! Och jag kommer snart få de resultaten så det syns både på insidan och utsidan att jag mår BRA! det gör så mycket hur man har det runtomkring för ens resultat - och detta är något jag måste laga omgående!

Kan ju lugnt konstatera att det inte blir någon BEACH 2011, så sätter hoppet till semestern!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: