Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Tack å bock

Kategori: Allmänt

Nu är det strax störtdykning ner i sängen. bara en busstur kvar! Som jag längtar!

Haft en bra avslutning på kvällen men balkonghäng och en jävla massa skratt ;) det tackar vi för! Tack!
En annan komisk grej från idag var att ...
Haha nu tror ja någon blev lite rädd, nej då. Men till poängen; fröken fråga om hjälp med att byta sitt tragus smycke. Visst, så förvarna om att de kommer ta emot så den hon hade innan var super smal. Tjii fick jag för det, ett tu tre och den var igenom. Även kulan bara klicka i hur smidigt som hellst. Så jag var ju så klart tvungen att berätta om MIN piercing i tragus som då aldrig vill ge med sig. För köpte ett nytt smycke för ett bra tag sen och kulan har varit orubblig! Gissa en gång vad som sker?! Där tar jag tag i piercingen för att visa vilken bestämt jävla kula jag har ... "Klick" så flög kulan av ?! Tyckte jag va kul då jag kämpat många gånger med att få av den! Hurray nu är den väck - så nästa projekt innan sängen blir att hitta det andra smycket och byta:)

Tack återigen för en bra kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: