Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Slutet

Kategori: Allmänt

Är snart slut på denna dagens arbetspass. Är lite segis i kolan, vet inte vad som hände med mig. Mådde på topp och som att vända på en hand så blev de att kroppen kändes jätte orkeslös ?! Antagligen stressen över situationen som råder här på jobbet i dessa dagar. Hoppas att allt går snabbt utan smärta och pina!

Kolla mallen förut och tydligen har jag vunnit mig en kulturresa över dagen nu den 14:e maj. Ska bli kul faktiskt, även om säkert medelåldern är ganska hög, hehe.

Ska göra sista rycket. Nu får rasten va slut för idag, så jag kommmer hem snabbt och åka till gymmet. Måste få springa bort lite stress känner jag!

2011-05-04 @ 18:03:38

Kommentarer


Kommentera inlägget här: