Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Quasimodo ?!

Kategori: Allmänt

Är de vad som kommer ske här näst? Hehe. Nej men seriöst så har jag en knöl i nacken?! Var ju som sagt på massage förut, var mycket gott gott. Nu fick jag även svar på varför jag känner mig spänd och stel. Jo för nu är det såhär att när man har överrörliga leder - som jag "lyckligtvis" har - så får lederna ont helt enkelt och värker. För jag kände mig spänd som en fiolsträng i nacke och axlar - men var mjuk som en död sill enligt massören.

Till saken nu om knölen i nacken som kan göra mig till den nya Quasimodo. Massören hitta en knöl i min nacke som han inte visste vad det var och de gjorde ju givetvis ont när han tryckte på den! Så nu är det jag som ska gå till doktorn härnäst! Ujjjajja vad tankarna flyger iväg med min fantasi :O

2011-05-05 @ 22:39:41

Kommentarer


Kommentera inlägget här: