Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Ovana

Kategori: Allmänt

Då var de borta! Känner mig som ett miffo. Haha är inte det knäppt. Handlar om mina naglar. Men jag var tvungen att klippa resterande när 1 jävel bröts av - inte när jag grejade utan nät jag satte på mig skon?! Riktigt ovant så får hoppas att de växer ut illa kvickt eller att jag vänjer mig till ett liv med mini naglar:)

Är jätte sliten efter igår - skulle kunna somna på stört - känns även helt härligt om än lite bakvänt att det fortfarande är ljust ute fast klockan är närmare 22.00. Snart, mycket snart är sommaren här på riktigt. Wiio:)

Hade tänkt lägga upp lite bilder från igår men verkar som de inte vill sig och jag orkar inte försöka något mer nu. Kanske hinner med på rasten i morgon. Måste inhandla en systemkamera nu så jag kan fota mer "profsigt" igen. Fick tips igår om en bra foto kurs som jag ska kolla närmare på. Kanske önska när jag fyller år. Är en bra present för den med idée torka. (bara jag inte hinner köpa den själv;))

Ja sucktar efter bär och keso - dock inte gojibär ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: