Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Kvällsmat

Kategori: Allmänt

Ätet skorpor (kardemumma) med ost på. Testar även ett grönt chai tee. Ska bli intreessant.

Har inte hunnit sätta mig vid datorn än. Kände att jag behövde damma och gå över med snabeldraken innan. Och nu hamna jag i soffan då magen ropa på föda. Ska försöka hinna med innan jag lägger mig. Blir tidigt idag, är inte helt återhämtad efter lördagens heldag.

Fick ett telefonsamtal förut. Kändes inte alls bra då jag valt att gå under ett tag. Vill inte att vissa ska veta vart jag är, hur man kontaktar mig mm. För jag ska försöka må bra igen efter allt som varit. Älta och glömma. Fast som alltid verkar jag vara populär och prata om. För senast igår fick jag frågan "stämmer det att du befinner dig ..." och det hade kommit från en person jag inte umgåtts med på hur många år som hellst. Och jag hoppas innerligt fler såna obehagliga samtal uteblir!

Finns ju en anledning till att jag valt att försvinna. Vill bli hel igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: