Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Kaffe & Banan

Kategori: Allmänt

Eller banan & kaffe om man nu föredrar det.

Har en liten rast nu så jag tänkte jag skulle passa på och göra en uppdate, dock så får jag inte ner bilderna från Domtrappkällaren - alltså där vi käkade i lördags. Så har gjort iordning inläggen från Uppsala och Bålsta tills jag kommer hem så jag får med det sista. Känns ju halvdant om det sista inlägget kommer 5 h senare och det är en massa inlägg imellan.

Är på bra humör - har en riktigt bra dag idag! Fast det innte var det finaste vädret ute i morse, men verkar som det håller på och spricker upp. Hoppas det så det inte regnar på mig sen när jag slutar och ska ut och ta mig en promenad.

Hehe ser vilka fina stavfel jag gör när jag läste igenom texten över. Verkar som jag inte kan skriva ordentligt utan naglarna.. Har även väldigt ont eftersom naglarna har ju skyddat fingertopparna, och nu är det de som får ta smällen när jag grejar med något. Är öm!

Ska sätta mig och gå igenom schemat strax också. Och handla. Och städa. Och äta. Och ringa. Och en massa annat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: