Subconsciously

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself ...

Domtrappkällaren

Kategori: Allmänt



Blev ett halvdant kort på resturangen för det var verkligen på gränsen att batteriet skulle dött mitt i fotograferingen. Enda nackdelen med iphone - batteri tiden suger, jag använder ju min till allt, ALLT! Min dator ligger typ bara och dammar, hehe. Men åter till bilden... Ska ni till Uppsala så måste jag rekomendera denna resturang, var jätte god mat! Det gjorde kommunen bra, hade ju varit trisst om man fick kass mat när det är gratis, hehe.

Maten; (Klickar på bilderna för större)

  Förätten bestod av en sallad med tryffel! 
 
  Huvudrätten var oxfile, mandelpotatis och sås!
  
  Efterätten var sockerkaka?! med jordgubbar & CHAMPAGNEsorbe!

Pling plong! Skoja inte om att det var himmelskt gott. I did love it! Speciellt efterätten. Champagnesorbe är en ny favorit. Champagne överhuvud taget är livet.

Är sjuk glad över att jag fick chansen att bli med och uppleva en annan del av Sverige, hehe. Alltid kul och se något annat som sagt. och någonstans imellan huvudrätten och efterätten fick jag mig ett gott skratt och det konstaterades att vår hemkommun INTE är stor! Det komiska är att vi umgåtts hela dagen och pratat om en massa fotografering, även namn nämdes, utan någon större tanke bakom det. Tills facebook kom in i bilden, hehe japp, mitt i middagen dök facebook upp och där kopplades ett och annat ihop.

Hade en grymt bra dag och avslutningen med denna middagen och sällskapet gjorde pricken över i:et. Måste ocks säga att jag åkte iväg på denna resa utan att känna någon, hade också klart för mig att jag skulle va yngst av alla, kanske sänkte medelåldern med ca 1 år¨. TROTS detta så var mitt sällskap hur trevligt som helst. Var en av de andra som vi kom överens om var härmapa, haha. Det jag tog kort på tog hon kort på och viseversa, så hamna vi brevid varann på lunchen och tog sista tuggan samtidigt. KAn inte beskriva hur kul dagen var, men många skratt vart det! Tack kommunen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: